Besökare Idag Besökare Totalt

En ordentlig K I C K!

Ursäkta för dålig uppdatering
MEN frun i huset fick en ordentlig K I C K
gällande städning och möblering.
Har dammsugat och torkat golv
och klädde t.o.m om kattställningen
eftersom någon klottat saft på tyget dom hade där.

Nytt & fräscht!

Beställde även från Jotex nya gardiner till vardagsrummet och köket.
Men dom till köket var slut..kommer först i MAJ (!).
Jag som har såååååååå OTROLIGT DÅLIGT TÅLAMOD
när det gäller att vänta på nya saker.
Nåjaa blir ju en trevlig överraskning i maj
eftersom jag kommer att glömma bort att jag beställt hem dem.

NU skall jag fortsätta städa och möblera om.
Hös senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: jennifer

awwww vilken söt katt!

2010-01-19 @ 21:02:43
URL: http://jencity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0