Besökare Idag Besökare Totalt

En fredagkväll på Tropiclandia..

När vi hämtade barnen från dagis idag så körde vi raka vägen in till stan
för att tillbringa kvällen på Tropiclandia.
Izabelle blev såååå glad när hon såg vart vi kom.
Var ju tvungna att hitta på något eftersom hon fyllde år idag
och vi har hennes kalas först på Söndag.
Det var sååå UNDERBART!
Jag rent ut sagt Ä L S K A R att vara och simma till Tropic med barnen.
Izabelle är mera under vattnet än ovanför.
Älskling har köpt ordentliga barndykarglasögon åt henne
så när man är på djupast så bara släpper hon sig och dyker ner.
Hääääärlig tjej vi har ♥
och mammsen är sååå himla STOLT över henne.
Xander har ju didär kuddarna på armarna så det är bara att släppa honom också.
Han guppar och pratar och tittar och skrattar.
Hädanefter kommer vi att åtminstone fara 1 gång i månaden till Tropic.
Detta har varit en kväll som man riktigt NJUTIT till 1000 av med barnen ♥ ♥ ♥
Xander somna direkt vi kom hem..
och nu ska jag paja min nyblivna 4-åring till sömns.
What a LOVELY day!
..för en gångs skull..annars tycker jag våra dagar går ut på gråt, tjat,gråt, tjat
MEN inte idag DÄRFÖR njuter jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill o kom me nästa gang ni far ti tropic!!!

<3

2010-01-29 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0