Besökare Idag Besökare Totalt

Toppen Toppen..

Somnade runt 16-tiden med Xander på soffan.
Han låg på min mage i typ 2 timmar.
Tydligen var vi båda lite trötta
eller Xander är lite halvkrasslig så därför sov han så länge.
Myyysigt var det iallafall.

Efter det blev jag på humör att städa köket
eftersom vardagsrummet blev så TOPPENBRA igår
NU har vi ett TOPPENRENT kök också.
V A R F Ö R kan man inte hålla det såhär RENT hela tiden..?!
SKÄRPNING JAANA!!!
Det är så mycket roligare att vara där
när det inte ser ut som en tornado hade svept runt där.
Man mår ju så OTROLIGT MYCKET BÄTTRE med ett rent hem.
Nu menar ju jag då förstås att jag borde lära mig att plocka bort skiten
och inte lämna fram ALLT och tänka; dedär tar jag och städar bort senare.
Sak samma om golvet är lite smutsigt och det flyger nå damm lite här och där
BARA jag lärde mig att plocka bort allt SKIT!

Från en sak till en annan.
Kan bra hända att drömmen blir sann
lite tidigare än jag tänkt mig.
H O P P A S !
Men det är något ni får veta först när den blivit sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0