Besökare Idag Besökare Totalt

What a night..

De senaste nätterna har Xander hostat såååå mycket så att han sist och slutligen har spytt.
Men detta då endast nattetid och endast yttepytte lite har det kommit.
Bytte iallafall våra lakan igår och tänkte att ALLT var frid och fröjd.
JO PYTTSAN!
Xander kom där en 2-tiden i vår säng och efter en timme eller såå började han hosta.
Han hostade och hostade och till slut kom värsta spylasset i vår nybäddade rena säng.
S U C K säger jag bara....
Han hostade i princip HELA natten precis som de andra senaste nätterna.
Ni kan ju då gissa 15 ggr hur mycket jag har sovit de senaste nätterna.
Jag behöver S Ö M N åtminstone 1 vecka i streck!!!
Guuuuuuud vad jag är TRÖTTALLT!
Heeeeela tiden är det något med Xander..
Stackars liten..
Har sagt det förr och jag säger det igen
Tack Goooooode guuuuuud för att Izabelle kom före till världen
för annars hade vi inte haft nå mer än 1 barn.
Xander har nog knappast sovit en heeeeel natt
utan nå om och men sedan han föddes.
Visst har han haft perioder då han sovit bättre
MEN jag vet inte om han ännu på sina snart 2 år sovit en HEL natt!!!
Han är nog både far och farfar sin upp i dagen!!!

NU ska jag göra mig färdig för 90-års kalas!
Ha en trevlig Lördagkväll!

OBS! Detta inlägg skrev jag för fleeeeeeera timmar sedan
MEN vi har haft krångel med internet.

Kom just hem från kalasandet
var riktigt trevligt att träffa släkten
MEN guuuuuud vilken mammsig unge jag har idag.
Håller på att bli gaaaaaalen.

Kommentarer
Postat av: hanna drake

far ti läkaren å koll om xanttu har lungklamydia, e kan hiend ja har he å... http://sv.wikipedia.org/wiki/TWAR

har inget ti jär me könssjukdomen klamydia om nu nån sku va så dum å tro he.. ;)

2010-02-06 @ 18:35:56
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Intressant..Xanttu ha ju i princip vuri sjuk sedan hösten -09..måst nog snart säg att di ska koll opp va an egentligen har..buri var riktigt trött på heje jävla elände ja..:/

2010-02-06 @ 19:22:18
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: xtina

låter som en samma natt som vi had jär nu senast. N vakna ein gang i timman o var tå vaken typ en timma innan hon alls fick na sömn igen.. hon börja rinn ur näsan igår o så har hon na rethosto så hon å lyckades få opp liti i sängen igår.. e no mang som e 7k nu! desutom hadd N magsjuka för bara 2v sedan å som höll i se 7-8dgr (dock int spyase na!)

2010-02-06 @ 20:53:26
Postat av: Jaana

Xander somna 21-tiden Men ha säkert vakna 10ggr sen de..NU sover han i min famn.......

2010-02-06 @ 21:30:23
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: annelie

Ha Eino-paapa fylld år? Int cyklar an väl än?

Var ju rikti nostalgisk tå ja tänker på all på backan... :)



Hoppas ni får en bra veko, me na lite mindär åv snön ;)



2010-02-07 @ 21:35:42
Postat av: Jaana

Annelie; Jenn gar e ondan, an ji 90 bast han nu! :) cyklar tror ja no an jär än (åtminstone i somrast) MEN ji int 100 säker nu..MEN jär an e så jee no bara ti butiken i såna fall..e ji vespon som gäller nu..an va no ti Plax å hälsa på oss me vespon förr somarin...såååå..e no en pigg liten gubbe..:)



Tack desamma! Den härliga snön kom det mera av imorse..:)

2010-02-08 @ 13:55:43
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0