Besökare Idag Besökare Totalt

Tantvarning!

Sjuttan också vad sjukt jag har.
Går som en gammal tant, bara det gråa håret och en käpp som fattas.
Nu som då for jag skitont ner i ryggen som går ut en bit till båda bena.
Svårt att förklara men jaa..där har jag ont.
Skall jag ta upp något från golvet så slipper jag knappt upp.
Likaså när jag sätter Xander i sängen
den sista biten så pallar jag inte så han bara liksom faller i sängen.
Nu medan jag sitter tar det också skitont.
JÄTTE SVÅRT att förklara MEN första gången jag fick detta
var när jag väntade Izabelle.
Känns som om någon nerv vore i kläm eller något.
Vet faktiskt inte..om en par dagar borde det vara borta.

Kommentarer
Postat av: Mushon

Kanske någon släng av ischias? Ta ett varv till Siv Bäck .. hon brukar fixa sånt i ett huij ;) Call her today!

2010-03-01 @ 07:11:34
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Jaana

Kostar int denna människa en heel förmögenhet..?! :) Borde ju nog kanske göra något åt detta....

2010-03-01 @ 08:06:17
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Mushon

Di brukar ju ta ca 45 euro .. så ere kanske bara en behandling så ere ju int så farligt :)

2010-03-01 @ 10:17:43
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: ahå

har haft na liknand jag å , i förra veckan.. vet int riktit vad e berodd på, men e va som att e flytta sej emellanåt, för ibland va de svårt att lyfta saker, ibland kunna ja int böj mej, sitta stilla, ligga, stå.. ?! men nu e de nog bättre, va som att nåt va i kläm fö mej å.. MEN kan de vara nå förkylning ?

2010-03-01 @ 13:43:51
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

Mushon; Ojj fyy då va dyrt..MEN jag tror on brukar ta mäjr..tycker ja najngang ha hört att on ska ta 60 spänn i tiiman..MEN kan händ ja minns fäjl..:/



Ahå; För din del kan det vara någon förkylning MEN inte för min del..de som jag har återkommer någongånhg nu som då..känns på exakt samma vis varje gång..Vet bara inte VARFÖR det börjat..Tydligen var Izabelle för stor klimp att gå och bära på när jag väntade henne..:)

2010-03-01 @ 15:52:23
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Anonym

siv B. tog 60 e sist ja va,för nån månad sen

2010-03-01 @ 19:48:23
Postat av: taina

borde kanske stretcha å töja lite varje dag så kan du slippa det utan utgifter ;) . Å så förstås träna upp muskulaturen lite kanske kunde hjälpa sen då e släppt hede sjuka.

2010-03-01 @ 19:53:04
Postat av: Jaana

Nåjaa..e va ju he tå..orken finns int ti na stretchas..:)..dessutom tränar ja ju häila tiden tå ja bär täije sjuttans vätskeburkan och sandsäckan åv å an..:) å e va högst troligt åv he ja fick e..Med andra ord; Det är inte bra att träna..;)

2010-03-01 @ 20:13:52
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: taina

men e ji ju tär e ji tå,du stretchar å töjer int bakit du "tränat" , tå drar musklan ihop ;). Men ja vet... lättan sagt än gjort...int vill e bli av ti gör si å gör så...

2010-03-01 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0