Besökare Idag Besökare Totalt

FINALLY!


Bakom denna dörr gömmer sig den
EFTERLÄNGTADE bastun som vi testade för första gången idag.


Här saknas ännu en liten trappa och ett högre bord.
Älskling är för tillfället i garaget och snickrar ihop detta.
Kommer att måla det imorgon.

Dynorna var SÅÅÅ BEKVÄMA!
och det luktade såååå OTROLIGT GOTT av eucalyptus.
Mmmmmmmmmmm..


Sätter upp en bild av väggen bakom kamin imorgon.
Eftersom det är ofogat och saknas en liten list eller två.

Som sagt så var vi ju då HELA familjen i bastun.
Guuuuuuuuuud vad mysigt att bara få vara och slappa med familjen.
Vilken lättnadskänsla när man börjar se slutet på denna bastu.
Sååååå skööönt att bara få sitta där och svettas som en gris..:)
I JUST LOVE IT!
Som ni ser är jag på aaaaningen bättre humör
förhoppningsvis håller det i sig.

Kommentarer
Postat av: Malin Rönnlöv

Oj va fiiiint he vort!! Siir ut som en riktig härlig bastu på en spa-avdelning!! :) Fina detaljer!!



Du sku ju ha kona vaal inredare tu Jaana ;)

2010-02-15 @ 07:46:30
Postat av: Jaana

Tuusen TACK Malin! :) Vort no grymt nöjd faktiskt..bara hande väggen var färdig nu till på köpet så blir de no toppen! :)

Ji faktiskt JÄTTE INTRESSERAD åv inredning så int sko e ha fäjla naa ti utbild se ti he..:) Om man sko ha passa in där e ju en anna femma men åtminstone ÄLSKAR ja allt som har med inredning att göra..:)

2010-02-15 @ 11:27:57
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: moi

Jättefin bastu, verkligen!!! Väggmålningen i badrummet inte lika fin i mitt tycke, men men smaken är ju som sagt som baken.

2010-02-15 @ 11:51:01
Postat av: Jaana

Thanks! MEN hade räckt med de tre första orden!



2010-02-15 @ 12:08:14
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: sisu

Wau,va SNYGGT Å MYSIGT e vort!!!!

2010-02-16 @ 07:40:37
Postat av: Jaana

Tackar..:) vort faktiskt JÄTTE NÖJD sjölv å..:)

2010-02-16 @ 09:21:38
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Katri

Jättefin Bastu!

Och ja jag tycker att man inte behöver kommentera alls om man tycker nåt är negativt. Smaken är som baken men ibland kan man knipa igen munnen..

2010-02-16 @ 12:15:58
Postat av: Katri

förresten så är väggmålningen fin i mitt tycke!!!

2010-02-16 @ 12:17:04
Postat av: Jaana

Tack Katri! :) Joo de e min åsikt också att man kan knipa igen munnen om man inte själv diggar det..skillt skulle det ha varit om jag frågat om era åsikter MEN så var inte fallet..

Onödigt att såra folk i onödan..iofs blev jag ju inte sårad..:) efersom jag förstår att alla tycker olika MEN tyckte att kommentaren var väldigt onödig..MIN ÅSIKT då igen..:)

2010-02-16 @ 15:35:44
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Maria

Myysigt :)

2010-02-16 @ 16:26:36
URL: http://www.heidimarias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0