Besökare Idag Besökare Totalt

Sjuk..?! JAVISST!

Sjuk son..det är väl inget nytt..eller..?!
SATANS SATAN!
Guuuuuuuuud vad TRÖTT jag är på ALLT j*vla skit.
JAG ORKAR INTE!!!
Ni som har barn vet ju hur gnälliga barnen blir när de blir sjuka..
Mmmmmmm..JAG ORKAR INTE!
Xander hann vara frisk i typ 2 veckor..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag är verkligen inne i en SKITperiod för tillfället.
En sådan period när livet känns meningslöst
och man funderar är det endast DETTA livet har att erbjuda.
Visst..jag/vi har det bra..
MEN man orkar ju inte när man hela tiden måste springa i uppförsbacke..
NÄR skall det börja plana ut..?!
SUCK!

Hoppas ni andra har en trevlig Lördagkväll
för min har nog nått botten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ni kålla upp öronen på X ? inte roligt när dom e sjuka :S Vi (både jag & Victoria) ha vuri sjuk nu å i feber å dunderförkylning, men buri äntligen ge messe. e sååå jobbit ti måst va opp om nättre me najn som bara gråter å skriker.. tå int man kan hjälp dom heller.. :S Hoppas X blir frisk snart !

2010-02-27 @ 20:32:07
URL: http://mammatillvictoria.blogg.se/
Postat av: Jaana

Täije säjnast gangor ha vi no kolla MEN tå ha int an haft naa..vort riktigt förkyld + feber idag först så vi ska sii vart e barkar nu..:/ E taar no på heje..speciellt tå e ji så tätt millan gangor tå an ji sjuk..:/ suck

2010-02-27 @ 20:46:33
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Kristina

Här är N oxå 7k för säkert 3:e gången sedan nyår. De två tidigare har ju mest varit förkyldning som hållit i sig i veckor, men nu har hon feber o hosta dessutom. Börar bli riktigt led att bara sitta inne, för alltid då hon lyckats bli frisk har det varit smällkallt istället så man inte kunnat gå ut. tur det börjar svänga med vädret nu! tror det e bristen på frisk luft som gjort dethär..

2010-02-28 @ 07:38:18
URL: http://xtlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0