Besökare Idag Besökare Totalt

Säng på G..

Inge bra alls att vara uttråkad
för NU har jag planera vår säng som skall byggas.
Annars är vår säng (9 år gammal) som vi har för tillfället helt OK
förutom att den nu som då faller ihop i mitten..
och så HATAR jag tomrummet under sängen, det gör inget annat än samlar damm.
Den nya sängen skall gå enda ner till golvet
och så blir den kanske lite högre än normalt men det återstår att se.
Vet exakt hur den skall se ut bara jag hade någo material.
Behöver dock lite hjälp av en utomstående.
Men men..tar väl nog en stund före detta blir fixat.
Det positiva är att den kommer knappt att kosta något..tror jag.
Förstås om vi köper en ny madrass så kommer € bara att flyga iväg
men jag tror nästan vi nöjer oss med de gamla en stund framöver.
SUCK när madrasser ska vara såååå himla DYRA!

Kommentarer
Postat av: Mushon

Min drömsäng är gjord av STORA stockar. Den går enda ner till golvet .. finns inbyggda förvaringslådor för lakan där under + att det är trappsteg upp till sovplatsen .. Vid huvudänden finns det inbyggda läs lampor och bra förvaring för böcker och någon låda för småkrafs som febertermometer och liknande. När jag blir stor vill jag ha en sån .. men jag tror man måste bygga den på plats och sen går det nog inte att flytta den en milli :D Men härligt skulle det vara med en sån säng :) Den skulle dessutom få vara typ 2x2meter så man kunde samla familjen och mysa där på söndagsmornarna :D

2010-03-01 @ 07:18:35
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Mushon

Då tackar jag för svaret o publicerar det inte ;) Önskar dig ett stort LYCKA TILL istället :D Spännande!!! :)

2010-03-01 @ 10:19:48
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Jaana

TACKAR! :D Blir säkert riktigt bra..får vi hoppas..;) Bra att du inte publicera det..läsarna får nog lov att vänta tills den dagen sängen är färdig..;)

2010-03-01 @ 15:47:03
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0