Besökare Idag Besökare Totalt

Premiären

Aaaaaa..glömde att berätta att det var premiären för mina nya skor här i helgen.
Var sååå NERVÖS om jag skulle klara en hel kväll med dem.
MEN hade inget annat val eftersom de andra gick sönder.
Direkt bandet började spela musik så var ju vi först på dansgolvet.
Mina ben darra som ALDRIG förr och jag kände mig som en klumpig elefant.
MEN efter att jag vant mig att dansa med dem så dansade vi natten lång.
Gick hur bra som helst..klarade nästan HELA kvällen.
Var tvungen att sluta när bandet skulle spela sista låten för kvällen,
för HELT PLÖTSLIGT sa mina fötter NEJ!
MEN det gjorde inget..jag for mer än gärna hem med min Älskling.
Kände att jag dansat loss färdigt för den kvällen.
Guuuud va roligt att bara dansa.
Är inte så mycket på G med alkoholen BARA jag får dansa.
Klart man tar sig en par men inte så att man blir full.
STOOORT TACK till mina härliga danspartners.
You know who you are..;)
Jag hade såååå skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0