Besökare Idag Besökare Totalt

NEJ!!!


Mina skor har tagit de sista stegen!!!
SUCK!
:´(

HATAR när man fastnar i alla affärer med klackar som dessa.
Har lärt mig att hädanefter trippar man in med tårna
så att inte klackarna fastnar i gallret någon fler gång och blir såhär FULA.


De va de!
VAD ska ja nu sätta på mig för skor när jag ska ut och på..?!
Ni minns dom ursnygga skorna jag beställde här för en tid sedan..
Mmmmmmm..BAMBI PÅ HAL IS!!!! såg det ut som när jag testade dem för första gången.
Hade inga problem att gå med dem här inne,
MEN DIREKT jag kom ut i snön med dem så tänkte jag flyga på rumpan.
SKIIIIIIT HALA är ordet!!!!
Ja lovar till 100 % att INGEN skulle klara av att gå med dem vintertid,
för sååå hala var dom.
Jag som ÄLSKADE mina nya skor.
NU måste jag då vänta till våren före jag kan använda dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju ta skorna till skomakaren och ha dem att sätta på en extra sula som skyddar mot halkandet :) Kostat kring 20 när jag gjort det, och int hindrar ju en extra sula från användning vår-/sommartid heller :)

2010-02-09 @ 15:37:34
Postat av: Jaana

Ajjaaa..det visste jag int helst att det var möjligt..:) iofs vet jag inte helst var en skomakare finns här heller..högst troligt i Vasa antar jag..?! :)

2010-02-09 @ 18:50:33
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0