Besökare Idag Besökare Totalt

Man ska aldrig säga ALDRIG!

Har ALLTID sagt att mina barn skall INTE sova i min/vår säng.
Mmmmmm..Då blev jag själv mamma och då ändrades min uppfattning.
Finns ju ABSOLUT INTE något mysigare än att sova med sitt eget barn.
Izabelle har sovit i sin egen säng enda tills 3 års åldern,
(förutom när hon varit sjuk och så..)
men NU kommer hon oftast mitt i natten eller tidig morgon i vår säng.
Dessutom säger hon varje gång på finska då att håll om mig HÅRT mamma....
Xander somnar ALLTID i egen säng MEN han sover inte hela natten där
utan han kommer senast 3-tiden i vår säng.
Med sig har han nallen, tutten och tuttflaskan..ALLTID!
Även han har börjat trycka sig upp efter mig och vill att man håller om honom HÅRT!
Vissa nätter kan vara jobbiga när man skal ligga och hålla om båda HÅRT,
MEN oftast är det bara mysigt att gosa med dem.
Har inte hjärta att föra dem till egen säng,
för det enda de vill är ju att vara nära Mamma.
Då får de även vara där.
Kommer nog den dagen när de inte vill att mamma ska hålla om dem mera,
därför är det bästa att passa på att göra det NU när de VERKLIGEN VILL!

Kommentarer
Postat av: carolina

helt rätt! D e precis samma sak här :)

2010-02-18 @ 11:35:00
Postat av: Jaana

Myspys för heeela slanten..:)

2010-02-18 @ 11:46:27
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Sanna

Aliyah funkar på precis samma sätt.

2010-02-19 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0