Besökare Idag Besökare Totalt

I farten med sprayburken..


Igår brun, idag vit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Använder du sandpapper först? Vilken färg använder du? Nu blev jag inspirerad!:)

2010-02-24 @ 09:02:53
Postat av: Jaana

:)..Hödu ha inte alls använt nå sandpapper och så har jag tagit den enkla utvägen med att köpa en antikvit sprayburk och helt kallt bara sprayat den..går hur bra som helst..har sprayat en heeeel deeeel vid dehär laget..:) förstås om saker och ting är lackade måste ju sandpapper användas MEN är det bara oljat så har jag nog bara sprayta på..färgen hålls nog där..:)

2010-02-24 @ 17:07:03
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: sisu

snyggt!måla heela världen lilla mamma... Du + sprayburk = farligt :D

2010-02-26 @ 09:16:36
Postat av: Jaana

Jag är på god väg med att måla heeela världen..:)

Den blir sååå mycket finare nu..jag målar ALLT som kommer i min väg..:)

2010-02-26 @ 16:24:33
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0