Besökare Idag Besökare Totalt

HÄNGBRÖST!

Satt vid matbordet och åt mat.
Älskling; Du har klottat på magen!
Jag; Ser ner och ser att jag klottat på BRÖSTEN!!!!
Helt allvarligt så trodde han att jag klottat på magen
när han såg sådär hastigt och lustigt..
..hade nog en konstig sittställning och ihopsyltad var jag..
(
Hade ingen bh under tröjan)
MEN åååh känner mig sååå j*vla vacker & kvinnlig nu just.
Gaaaaaaah..bröstoperation NEXT, TACK!
Visst, har fått barn men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Ge mig mina bröst tillbaka.
Jag är 25 och inte 50.
Vore jag 50 år kunde jag KANSKE acceptera hängbröst
men inte vid en ålder på 25 för f*****N!!!!!!!!!
*Drar täcket över huvudet och gömmer mig en par år framöver*

Kommentarer
Postat av: Isac´s morsa

Haha,gud så bekant det låter!! :D Brukar själv skämta lite och förundra mej över om nu mina bröst blev närmast obefintliga efter ETT barn, hur kommer dom då att se efter typ två,tre stycken?! Går dom innåt?! :D ..som två små gropar...!! hehe..

2010-02-22 @ 21:28:36
Postat av: Maria

That´s life ;) Tänk på att det finns de som är utan barn som har små hängtissar å! Vi har iallafall fått dyrbara skatter i utbyte ;) Sen tror jag du överdrivet lite, varken du eller jag har haft såna bomber så man skulle få tissar som hänger till knäna ;) (Förutom då min mjölk steg då jag såg ut som P. Andersson!). Klart man inte ser ut som 15 mera, men vill man det då?? Jag är iaf glad att ha kunnat föda mitt barn.

2010-02-22 @ 22:07:05
URL: http://www.heidimarias.blogspot.com
Postat av: Jaana

Isac´s morsa; :) jaaaaa du..jag vill ABSOLUT INTE veta hur mina skulle se ut om jag/vi någonsin fick en tredje..högst troligt skulle de försvinna..;)



Maria; Det var nu meningen att detta skulle tas med en nypa salt..:)

2010-02-22 @ 22:41:52
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0