Besökare Idag Besökare Totalt

Fröken Ordning och reda..

Tummen upp för mig.
Började igår mot nattsidan att ordna upp mina inlägg i kategorier.
Blev följande kategorier;
Allmänt - Home Sweet Home - Kiddzen.
Vet nu inte om det var så nödvändigt
MEN ni som känner mig och ni som lärt känna mig via bloggen
VET att detta var nödvändigt från mina ögon sett..:P
Fröken Ordning & Reda!
Det som stör mig är att vissa inlägg där det är blandat lite ett av varje
har jag ingen aning om vart jag ska placera.
JÄTTE STÖRANDE!
MEN går kanske genom dem inatt ännu en gång till för att reda upp lite bättre.
Har även satt hit Bloglovin
MEN vet inte till vilken nytta jag satte den heller.
Den är nu där i varje fall, om den funkar är en annan femma..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0