Besökare Idag Besökare Totalt

ENVISA SOM SYNDEN!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen;
Guuuuuuuuud vad barnen kan vara jobbiga!!!
Ibland önskar jag mig en försiktig snäll liten tös och grabb
som sitter/står snällt och fint och LYDER!
Men NEJ så är inte fallet och så kommer det högst troligt aldrig att bli.
Vilken tur egentligen,
för dessa envisa ungar vi har så kommer att ta sig väldigt LÅNGT här i livet.
Allt pga den j*vla ENVISHETEN de föddes med.
Åtminstone hoppas jag att det kommer att gå såhär,
för det gör att jag orkar med vardagen och dessa busiga barn
som bara lyder till 25% av 100 när mammsen säger något.
På Lördag blir det iallafall någon annan som får ta an dem.
Då ska deras morföräldrar sköta dem medans mammsen och pappzen far på sitt.
V Ä N T A R !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror också starkt på envishet! Tur att Alma också är superjobbig emellanåt ;)

2010-02-16 @ 22:18:39
URL: http://www.heidimarias.blogspot.com
Postat av: Jaana

:D ..Våra blivande STJÄRNOR! :)

Vilken tur att dom har envisa mammor som oss..tänk vilken bra start på livet de fått..:) ..många andra kommer att få kämpa som fan och våra ungar kommer bara att gliiiida fram här i livet..;)

2010-02-16 @ 22:27:39
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0