Besökare Idag Besökare Totalt

En lite bättre natt..

Familjen Uotinen sov till lite över klockan 11 idag.
De senaste nätterna har varit aaaaaningen tunga
så detta behövdes verkligen.
Xander vakna lite före så han stod i köket och åt en smörgås och drack en tripp
när jag märkte att han vaknat..

Grabben somna där en 21-tiden igår men han hostade och hostade och hostade.
Till slut tog jag upp honom och då sov han en timme i min famn
utan att hosta en enda gång.
Efter det sov han ganska bra..lite smått hostade han där mitt i natten
MEN inget spyas inatt..tack gooode guud!
Förhoppningsvis håller det på att bli bättre nu då.

Tror bestämt vi ska åka och pulka idag.
Barnens faster ringde och frågade redan igår Men då hade vi kalas.
så nu tror jag bestämt att vi ska fara en stund
med tanke på att vi i princip suttit inne en vecka.

Vårt hem är smutsigare än smutsigast!!!
Izabelle spillde mjölk över halva köksgolvet här en dag
som blev upptorkat sådär halvslarvigt
så ni kan ju tänka er hur det ser ut nu i ljuset.
Xander har även pissat otaliga ggr på golvet
också halvslarvigt upptorkat.
Bastun som är på G i nedre våningen gör även sitt!!!!!
Det är såååååå stökigt här.
Vill verkligen INTE ha nå besök nu.
Skulle skämmas som F*****N!

Kommentarer
Postat av: hanna drake

haha, xanttu e no fö bra han, som självmant hämtar frukost tå alla sover, he's the shit!

<3

tack fö en trevlig pulkdag! släng opp na bilder så ja får di!

2010-02-07 @ 13:31:17
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Är man hungrig så är man..:)

Tack själv..Slängd just upp nå bilder..

2010-02-07 @ 16:09:34
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0