Besökare Idag Besökare Totalt

En dans på rosor...

Kom just hem efter en liten tripp till Malax.
Har varit en ASTRÅKIG söndag med motivationen på noll.
Jag rent ut sagt HATAR dagar som dessa.
Dessutom har humöret nått botten också.
Prinsessan gör ALLT för att irritera mammsen till MAX.
Åååååååååh vad A R G jag är för tillfället.
Har gått ganska så hyfsat mellan Izabelle & Xander sedan han kom till världen
men NU, en par dagar tillbaka, har de blivit som hund och katt
hon har börjat knuffas och buffas och Xander likaså för delen.
Detta gör mig T O K I G..för det enda de gör är att gråta dag ut och dag in.
Åtminstone känns det som om det är gråt våra dagar går ut på...
Ikväll fick jag NOG..sa tamef*n till på skarpen åt Izabelle och hoppas att det gick in.
För DETTA klarar inte jag av.
Jag är TRÖTT sååå TRÖTT på att ropa åt dem HELA tiden.
Borde väl åka bort en vecka så att det blir någon ordning.
Det värst är att det oftast är endast JAG som får ta skiten,
Pappzen lyder de oftast till punkt och pricka..
Är fem före att börja gråta av allt elände.
En dans på rosor..?! INTE RIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner såååå igen mig själv i det du skriver,ibland e man nog fem före ti bryt ihop å man känner sig värdelös som mamma då int di lyder,känns som man har misslyckats me uppfostran osv. Å det e ju klart att det e mamman som får ta all skit å va den som måst säga till hela tiden eftersom man e mest med barnen, å så tycker barnen att mamma e "dum" å pappa e snäll....Men det blir väl bättre! E lär va värst dom 20 första åren säger dom... Men nog ska vi klar åv heje å ;)

2010-02-21 @ 21:06:25
Postat av: Jaana

Sköönt att höra att man inte är ensam..iofs vet jag ju nog att de flesta går igenom "detta" MEN IBLAND känns det som om man är ensam om dessa problem..att alla andra har så snälla barn och vi har värsta "monsterbarnen"..:)

Hoppas verkligen att det inte handlar om 20 år..kommer ju att få hjärtinfarkt om det forsätter såhär i fleeera år framöver..

hade jag vetat det jag vet idag så hade jag nog varit liiiite snällare i tonåren och barndomen för den delen också (högst troligt var även jag en busunge när jag var i samma ålder..mer vild än tam..precis som mina barn..) ;)

2010-02-21 @ 23:10:59
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0