Besökare Idag Besökare Totalt

Bokklubben


Denna bokklubb är barnen med i.
Har beställt en heeel del med böcker därifrån.

Gillar verkligen deras böcker.


Denna gång fick vi även nå gratis biljetter för barnen till Sea Life i Hesa.
Skulle gärna åka dit med barnen.
Är det värt att besöka med tanke på att det tar 5 timmar för oss ner med bil.
Någon som varit dit och kan svara på denna fråga..?!

NU är det natten för min del.
Får se om jag orkar ta tag i städningen imorgon
för idag har jag inte lyft ett finger vad gäller ordning och reda.
Spyfärdig är jag av detta rådderi.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var dit i somras, och jag hadd förvänta mig så jättemycke av de, så för mig va de en enda stor besvikelse! Men me tanke att ni har så små barn så tror ja no att de sku va en kul upplevelse fö dem :) Å då ni en gång kört 5 timmar så finns de ju andra roliga saker i Hesa :) Far på sommarn så kan ni far ti högholmen å ^^ Om du går in på mitt arkiv i juli tror ja de e, så sir du bilder därifrån om du bläddrar ner lite :D

2010-02-08 @ 21:28:56
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0