Besökare Idag Besökare Totalt

Besök x2 och lite målas däremellan..

När jag vaknade imorse började jag dammsuga
och städa bort grejer som låg här och där.
13-tiden anlände matgästerna, T´s mommo & moffa.
Riktigt trevligt att ha dem här på mat.
Maten var dessutom riktigt god >> ÄLGKÖTT..mmmmm..
Direkt dom for hem så började jag måla i bastun.
Sjuttan vi som hade planer på att bastun skulle blivit färdig igår
så att vi skulle ha kunnat testa den idag.
MEN det sket sig med tidtabellen EN hel dag.
Så vi Testar den imorgon.
Slänger in någo bilder när jag målat allt färdigt sedan.
NU ska jag fortsätta måla.
Får väl besök ikväll antar jag.

Ha en trevlig Lördagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; Tack :)

2010-02-13 @ 17:35:48
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0