Besökare Idag Besökare Totalt

AWESOME!!!

Saknar ord för gårdagen.
Beskrivs väl BÄST med ett ord..AWESOME!
Hade sååååå j*vla KUL så ni förstår inte.
Körslaget was THE S H I T !
GRYMT BRA program och SKIT GRYMT band!
Tjejen som sjöng var OTROLIG.
Rockade loss kvällen/natten lång.
Idag mår jag dessutom toppen.

*Bild av vinnarlaget..Guuuuud vad vi skrattade*

Ber om ursäkt för bilden.
Var inte meningen att någon skulle ta illa upp.
..Berättade dessutom för 2 st i "Nina-kören"
att de var helt klart BÄST sångmässsigt.
MEN..EXCUSE ME!

Är dock av den åsikten att sång + show
en kväll som denna när folk tar en sup eller två ger liiiite mera.
Borde detta ha tagits på största allvar skulle det inte ha serverats alkohol.
MIN ÅSIKT..som jag dessutom står för till 100%.

Ursäkta att jag "njöt" av tillställningen.
Dessutom är detta min blogg = Det är klart att detta är endast MINA ÅSIKTER!



* Första Kommentaren borttagen pga att kommenteraren ville så!!! *

Kommentarer
Postat av: ahå

håller med dig jaana..! ninas kör var bäst sångmässigt, men showmässigt var den kören som vann helt klart bäst..!



problemet med tillställningen är ju, att det är för fritt helt enkelt.. ena kören hade ju mer än musikal än en kör + att deras program var jättelångt mot de andra körernas! skall det vara ett riktigt körslag, borde det ju finnas regler på vad man 'måste' ha för kläder på.. men det är ju en lek, inte är det väl blodigt allvar heller ?



och det här är ju faktist DIN blogg, så naturligtvis skall man få ha sina åsikter!

2010-02-21 @ 15:28:10
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: ahå

Jag håller med dig Jaana, Ninas kör var bäst sångmässigt, men vinnarlaget hade bäst show och bjöd på sig själva! :)



Det är lite för fritt hela tillställningen, jag menar, det står ju ingenstans att man måste ha kläder på, hur långt programmet får vara.. ena kören hade ju mer en musikal än en körsång skulle jag säga!

Det är ju faktist bara på lek oberoende om man vinner eller ej.



naturligtvis måste man få ha en egen åsikt i sin egen blogg! :) Bandet var ju superbra, vilken RÖST hon hade!

2010-02-21 @ 15:34:19
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: ahå

Jag håller med dig Jaana, Ninas kör var bäst sångmässigt, men vinnarlaget hade bäst show och bjöd på sig själva! :)



Det är lite för fritt hela tillställningen, jag menar, det står ju ingenstans att man måste ha kläder på, hur långt programmet får vara.. ena kören hade ju mer en musikal än en körsång skulle jag säga!

Det är ju faktist bara på lek oberoende om man vinner eller ej.



naturligtvis måste man få ha en egen åsikt i sin egen blogg! :) Bandet var ju superbra, vilken RÖST hon hade!

2010-02-21 @ 15:35:14
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: ahå

MEN, va hände nu.. ? int vila ja nu kommenter såde man gangor! :D

2010-02-21 @ 15:36:19
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

Hahahahaaaa..:D HÄRLIGT att du håller med mig..Dock hade de räckt med en kommentar..:D ;)

2010-02-21 @ 15:52:46
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Nina

Va kul att ni tyckt vi va bra att sjunga:) Super roligt va de! Å bra att alla körer tolkar bya körslaget på olika vis så de blir variation i underhållningen;)

2010-02-21 @ 22:17:01
Postat av: Jaana

Nina; Som jag sade i Lördast..ni var helt klart BÄST sångmässigt..ingen tvivel om saken..:) Andra låten diggade jag något OTROLIGT..:)..De va en TOPPENkväll och roligt att någon "orkar" ordna sånahär evenemang (ingen aning om hur det stavas.)..verkligen pluspoäng åt er alla..:) That was really something!!!

2010-02-21 @ 23:00:46
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0