Besökare Idag Besökare Totalt

90 År *Saknad*

Man är förberedd MEN ändå inte.
Visste att det skulle gå sähär inom en snar framtid
MEN inte att framtiden skulle komma såhär snabbt på.
Han var pigg, han var glad och ALLTID på gott humör.
Träffade honom senast en par veckor tillbaka när vi var på hans 90-års fest.
Trodde verkligen inte att han skulle gå bort NU redan.
Han var helt normal där..busade med Xander och skämtade om när han åt Nitro som godis.
Berättade om gamla minnen och var glad åt sin present vi gav honom.

Min farfar var TUFF, RIKTIGT T U F F !!!
Ja menar, hur många 80-åringar cyklar sträckor som t.ex. Malax - Petalax - Malax.
Sommaren 2008 cyklade han till oss senast, vid en ålder på 88 år (!)
Lyfter på hatten åt honom..verkligen!!!
Tror inte att jag själv i en ålder på 25 skulle orka..kanske ena vägen
MEN guuud vad trött jag vore om jag ännu måsta cykla hem tillbaka.
MEN farfar han ÄLSKADE att cykla.
Det fanns INGET och då menar jag verkligen INGET som var bättre än att CYKLA!!!
Förra sommaren bytte han dock ut cykeln mot en vespa.
så då kom han läggandes med den förra sommaren.
Jag bara log när han hade varit hos oss en stund
och skulle börja bege sig hemåt när han kickar igång vespan som vilken tonåring som helst.
H Ä R L I G A minnen!
Önskar bara att man hade varit och hälsat på lite oftare.


Nuku hyvin Maailman Paras Paappa!

Kommentarer
Postat av: åsa

Beklagar sorgen! Styrkekramar till er!

2010-02-26 @ 18:53:48
URL: http://mittlivmedtrevirvelvindar.blogg.se/
Postat av: Malin Sv

Beklagar sorgen! Styrkekramar

2010-02-26 @ 18:55:11
Postat av: Malin

Oj nej va tråkigt! Beklagar sorgen!



Styrkekramar till hela familjen.

2010-02-26 @ 20:02:32
URL: http://knorrysmamma.blogg.se/
Postat av: Annelie

Oj Jaana jag beklagar sorgen och nej ingen va som han, Kramar till er alla!

2010-02-27 @ 00:42:12
Postat av: Taina

känns så konstigt,att han e borta bara sådär.... SAKNAR HONOM SÅÅÅ!

2010-02-27 @ 15:37:52
Postat av: Camilla

Beklagar sorgen så jättemycke! Minns då vi va in tiid tå vi gick i låg eller högstadie. Å att man ofta mött honom på malaxvägen med cykel. :) E va en rama kar! Kramar

2010-02-27 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0