Besökare Idag Besökare Totalt

Våra små..


Våra två små ♥ som växer i raketfart..

Izabelle är 4 ½ år och hon är ENVIS som synden men sötast på jorden..
Xander är 2 ½ år inom en snar framtid och han är en riktig BUSUNGE till 100%..:)

Var och varannan dag driver dom mig till VANSINNE våra två små..
Men guuuud vad jag ÄLSKAR dem och skulle ALDRIG vilja vara utan dem..
..A L D R I G ! ! !


Varje natt när vi lägger dem så brukar jag säga till dem att;
- Du vet väl att mamma älskar dig ÖVER ALLT ANNAT..?!
Xander; *Nickar* följd av en kram..nu som då försöker han på finska säga samma sak..
Izabelle; Älskar dig ja å mamma (på finska) följd av en stor varm kram..

Man kan inget annat än gilla läget..:)
Alla problem och bekymmer är som bortblåst stunder som dessa..

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid tösen som somnat i vår säng..

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: hanna drake

<3 <3 <3<3 <3<3<3 <3<3

2010-08-18 @ 20:47:28
URL: http://14-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0