Besökare Idag Besökare Totalt

Källarväggen bytte färg..


Nåjaa..tog ju tag i en pensel efter att T for iväg på andjaktspremiären
och förstörde den fina väggen på några röda..hmmmmmm..
Slutresultatet blev inte riktigt som jag tänkte mig..
Ville att det skulle se lite "gammaldags" ut..
och litegrann gör det ju nog det men inte på det viset jag ville ha det..
Nu ser det lite "smutsigt" ut..
Blir väl att måla väggj*veln helt vit..


Tänkte ju att jag skulle ha källaren målad ikväll
MEEEEEN som vanligt när jag börjar med en sak
så slutar det med att jag håller på med 10 till..
Började måla väggen som slutade med att jag även målade fönster,
tvättade fönster, bytte gardiner och silikonade lite här och där..
+ att jag även dammsugade och tvättade golven..
Hann jag då måla väggen klar...mmmm..NEJ!

NU får det nog vara natten!

Imorn blir det Molpe för hela slanten..jejj..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0