Besökare Idag Besökare Totalt

JA eller NEJ..hmmmm..?!

Har målat ett garage hela halva dagen idag..
Riktigt roligt med lite omväxlande arbete ibland..

..Från en sak till en annan..
Har STORA problem med att trivas i vår nedre våning..
Gillar inte alls att vara där..
En stor anledning till det är att det är så himla "mörkt" där..
Har funderat OTALIGA ggr på VAD i världen jag skall göra
för att det skall bli trivsammare att vara där..
Hmmmmmm..
Idag tror jag att jag kom på lösningen..kanske..;)


Här syns färgen på källarväggen..den går i grått..
och den tror jag helt kallt att jag skall måla..surprise surprise..VIT!!! :)


Värsta utav allt är att jag faktiskt gillar den färgen vi har
men det blir bara så himla mörkt..speciellt vintertid..
Va tror ni..gör jag månne bort mig med att måla den vit..?!

Kommentarer
Postat av: hanna drake

do it!

2010-08-18 @ 20:46:52
URL: http://14-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0