Besökare Idag Besökare Totalt

Sååå slarvig när det gäller min telefon..

Hos oss händer inget värt att dokumentera i denna blogg..
Min j*vla telefon har jag på slarv igen en gång..
Älskling har varit hemma hela dagen MEN direkt han for skulle jag behövt telefon..
DAMN!!! Borde haft honom att ringa till den före han for så att jag skulle hitta den..
..I skrivande stund ringde syster på min telefon..som jag hade i fickan av arbetsbyxorna
..längst längst under i högen av arbetskläder..:)
..Tacka vet jag FACEBOOK!!!..;)
Nåjaa..annars inget speciellt..

Imorgon ryker mitt hår så får se då vad ni tycker om slutresultatet..:)
Återkommer kanske senare ikväll..

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0