Besökare Idag Besökare Totalt

Vit & fin..eller så inte..

Min VITA UNDERBARA matta blev tvättad idag

Pga min jäkla hund som markerat varenda liten ruta på den..

Hundj*vel..*morrar, spottar & fräser*..

Förhoppningsvis är den som ny när den torkat..OM den torkar vill säga..

 

Annars har det inte hänt så mycket här..

Vi har spenderat hela dagen ute och även grillat för första gången i år..Mmmmums..

Räfsade lite lätt vår lilla gräsplätt och plockat bort lite "skit" här och där..

LJUVLIGT VÄDER!!!


Kommentarer
Postat av: åsa

oj kanske jag också får föra mina mattor till er för tvättning ;) Ser ju bra ut det där,blir säkert vit och fin igen.

2010-04-13 @ 11:44:58
URL: http://mittlivmedtrevirvelvindar.blogg.se/
Postat av: Jaana

:) OM vi hade ett rent garagegolv vore det inget problem..:) MEN det är såååå smutsigt så det finns ingen chans att tvätta mattor där för tillfället..så därför for vi till T´s moster för att tvätta den igår..:) och förhoppningsvis blir den ren och "pissfri" nu..:)

2010-04-13 @ 13:42:04
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0