Besökare Idag Besökare Totalt

Stassresa

Har varit på G hela dagen och kvällen
så jag har inte hunnit blogga..

När vi hade ätit morgonmål imorse
så lade familjen Uotinen iväg till stan för att shoppa lite mat coh sådant.
Jäklar också för dessa högtider..Blev en jädrans dyr stassresa..

Vårt lilla Charmtroll ♥..sötare än sötast..

Prinsessan ♥ Älskar dig såååå..

Kom tillbaka till byss där runt en 15-tiden
men tog en runda via T´s moster för en kaffe .
(Dock blev det inte kaffe för min del..YÄK!)


Bl.a fick vi hem mera tallrikar från stan.
(Fick av mina systrar när jag fyllde år ett halv dussin.)
Sååååå mycket finare med vitt och klart glas
än dedär eländiga blåa jag hade före i skåpet.
Me like a lot! ;)
Fattas ännu ett halv dussin med muggar och Iittala glas.
Men det tar vi en ny gång.

Var utan spray också och då följde dessa med hem..
Orsaken till att det blev just detta märke är för att flaskorna var så himla fina.
Jag kunde bara inte motstå dem..;)
Har aldrig testat det förut så får se då om jag blev "lurad"..:)

Kvällen har jag ägnat åt pappersjobb.

Kommentarer
Postat av: hanna drake

förstår precis vaför du köpte de där produkterna, ja fastnar också alltid fö utseendet på flaskorna o ser framför mig hu fint d blir i badrummet:)

de där flaskorna ser så somriga ut, me like!

2010-04-02 @ 08:35:06
Postat av: hanna drake

å världens finaste ungar förståss!!! o tågbanebygget = supergreat!!!!!!!

2010-04-02 @ 08:35:37
Postat av: Jaana

Såååååå fina var flaskorna..INGEN kan ju motstå dessa..:D

2010-04-02 @ 09:34:26
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0