Besökare Idag Besökare Totalt

Trött..ZzZzZ..

De é mycke nuuuuu..
Även igår var det fullt upp och då kom även min mamma och pappa hit mot kvällskvisten
för att pappzen håller på och fixar en båt här i garaget..
Tror klockan var ungefär 23 när de for hemåt och efter det bar det av raka vägen i sängen..


Denna hittade jag från Halpa-Halli i Vörå..
Hade sett en likadan för några veckor sedan på en annan blogg
och tyckte detta var jätte smart (Kattmat på svenska)..
Igår råkade de ha en annons om denna så vi for via på samma gång..
Gillar den stenhårt..Det är faktiskt sååå mycket behändigare än dom fula påsarna
och denna kan man ju faktiskt ha framme..
Såååååååååå glad..:)
Älskling tycker jag är lite knasig som blir glad över sånahär små saker..
But hey..that´s me! :)


Idag är min älskade på ytlivräddarkurs i Närpes/Kaskö
(Något sådant hette kursen..de kommer att simma (!) i detta kalla vatten..
sjuttan också vad nervös jag blir..
och är det is kvar så kommer de att gå och gå tills de "plummsar" dit..)
och barnen och jag kommer att sticka iväg på ett 30-års kalas till min kusin..
Får se om jag hinner slänga in ett till inlägg före avfärd
men det återstår att se..

Have a nice day everyone!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja såg att di hadd på Halpa Halli shen i Närpes å tå dem skicka ut reklamblad:) Vääääldigt praktiskt!!! Å snyggt o rent på bänken! Inga fula påsar som skräpar framme. O ett annat plus e ju he att eftersom man har kattmaten framme på bänken när burken e så snygg så ere mycket behändigare plus att man får mer rum i skåpen åt annat skit ;) Inte sant Jaaana?



Klart att man blir glad åt en praktisk å söt sak som denna :)

2010-04-24 @ 17:54:55
URL: http://knorrysmamma.blogg.se/
Postat av: Jaana

I just LOVE it!!! :)

2010-04-25 @ 09:14:10
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0