Besökare Idag Besökare Totalt

Till dig Malin!

HÄR hittar du receptet Malin!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja e säkerligen helt dum nu, men vad använder du för sorts nougat? blir kakan fast eller smular den sönder då man skär?

2010-04-21 @ 18:10:25
Postat av: Jaana

Hödu det jag använt på sistone så är faktiskt från LIDL..en glasburk med vit/brun randig nougat..och kakan blir nog fast..då får man välja om man vill färdigt skära den i små "kexbitar" eller ta den latare utvägen och lämna den i formen som en kaka..:)

2010-04-21 @ 18:16:02
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Malin

jag bakade "nougatkakan" idag och den blev inte riktigt som jag hade föreställt mig :( Skarp och seg, smakar egentligen inte mycket annat än havregryn.. Vet inte om jag gjorde något fel eller om den ska vara så där, känns som att äta kex av något slag..

2010-04-23 @ 12:39:40
Postat av: Jaana

Just så..MEN är den skarp så var den för länge i ugnen..det är på minuten med denhär kakan..hade också min för länge nu sist jag lagade den och då blev den skarp..MEN annars tycker jag den har smakat riktigt bra..så måste säga att jag vet inte då..iofs tycker vi ju alla olika om saker och ting..men men..mera nougat kanske..?!

2010-04-23 @ 14:16:57
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0