Besökare Idag Besökare Totalt

Små Ändringar..

Var tvungen att göra lite små ändringar.
Bl.a tog jag bort den rosa färgen.
Lär mig mer och mer för varje gång med dessa koder.
Bara att testa sig fram.
Iofs finns det en hel del som jag inte fattar mig på ännu
MEN kanske en vacker dag får jag det att funka.

You´ll never know!

P.s Någon som är duktigt på detta med bloggdesign
och kan säga mig vart fan man ändrar färgen på denhär rutan
där denna text finns i som ni läser just NU..?!
Vill ha den vit MEN nu är den nå ljuslila eller något.
Har gått genom hela stilmallen men detta får jag inte ändrat.
Säkert har jag missat det..meeeeeeen inte vet jag..Någon..?!

Kommentarer
Postat av: c

http://www.designadinblogg.se/2008/july/vad-ar-de-olika-koderna.asp där står ganska bra vad som är vad.. du ska ändra till "background-color: white;" under "entrybody" :)

2010-04-05 @ 09:17:09
Postat av: Jaana

Ååååååh TUSEN TACK! :D

2010-04-05 @ 09:50:35
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0