Besökare Idag Besökare Totalt

*Pust*

Varit på G heeeeela långa dagen..
Slipat garagegolv och hämtat mera gårdsstenar (170 st) från stan,
varit till rådgivningen och tagit papa-prov
(När man fyllt 25 år så får man vart 5 år komma på en "gratis undersökning"
för att kolla upp så att man inte har cancer i..livmodern..I think..)
När vi väl kommit hem så fortsatte vi att sätta stenarna på plats..
Fick färdigt allt idag..ÄNTLIGEN..
..dock hann det bli natten före det blev färdigt så det blev inget kort av det hela..
Men imorgon sätter jag in före/efter bilder..
Trött som f*n är jag, så nu skall jag slänga mig på soffan för att kolla NCIS,
efter det blir det raka vägen till sängen..

Köpte detta "glitterhår" åt kiddzen idag..
För imorgon skall de ha med till dagis någo "hattar"..
Men någo sådant hittade vi inte här i byss så då blev det detta..

MEN barnen var iallafall nöjda..
De blev såååå ivriga och glada när jag visade vad de fick ta med till dagis imorgon..
Tänkte ju inte få dem att lägga sig för natten..
Våra två små busungar ♥..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Söta!!!! :)

2010-04-30 @ 12:09:27
Postat av: Jaana

Xander var ju såååå om och till sig av "håret" så han "fastnade" inte på kortet fast jag knäppte fleera..:)

2010-04-30 @ 12:41:09
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: miksu

meeen, små söta under! haha påminer om då man själv va liten och fick bära d där "håret" på vappen :D

2010-04-30 @ 15:09:52
URL: http://justme-mikaela.blogspot.com
Postat av: hanna drake

<3 <3 <3

2010-04-30 @ 16:51:06
URL: http://14-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0