Besökare Idag Besökare Totalt

Mina planer sket sig litegrann..

Jag som skulle städa idag men det sket sig nog lite lätt..
Enda jag fått gjort är städning/rensning av klädskrubbarna..
Får väl ta tag i städningen imorgon då istället..

Min underbara brudklänning hänger också i skåpet..
Man ser en skymt av den där i högra hörnet..
TÄNK vad surt att en såååå UNDERBAR och fin klänning
bara ska hänga där i skåpet  och ruttna tills jag dör eller något..
F*N också vad suurt..en klänning jag betalat 600 spänn för..
Blev lätt deprimerad när det dyraste jag äger i klädväg inte får användas mera..
Såååååå J*VLA SUUUUUURT! *morr*
Undras om jag kan göra som de sa åt mig på boutique beauty..
Bara ta bort dedär glittriga fina bandet och byta ut det till ett helsvart eller något
och använda den till någon fest eller nåå..
MEN hallllllåååååå..den dagen kommer aldrig när man blir bjuden på en sån "fin" fest..
Äh..det är väl bara att låta den ruttna bort..
Suuurt..så j*vla suuuurt!

Kommentarer
Postat av: läsare

oj vad mycket toppar och tröjor du har :)

jag skulle sälja brudklänningen om jag var du.. istället för att låta den ruttna bort i skåpet och grämas över 600 e.. ni har ju ändå säkert många fina bilder av den och så spar man ju på jordens resurser.. :)

2010-04-28 @ 09:58:41
Postat av: Jaana

Visst skulle det vara smart att sälja den..MEN neeeeej..jag skulle ALDRIG klara av att sälja den..:)

Den betyder så himla mycket för mig så jag kan inte..de bara går inte..:) Så tyvärr får den nog bara ruttna bort i skåpet..:) Visst är det tilika dumt att bara ha den där i fleeeeeera år framöver..men jaaaa..

2010-04-28 @ 10:09:57
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: hanna drake

måst väl ordna en fest ja nu tå så du får va såde fiiin!! :)

2010-04-28 @ 20:12:09
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Hanna; NÄR e festen?!?!?!?!?!?!

2010-04-30 @ 12:45:16
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0