Besökare Idag Besökare Totalt

Jädrans fästingar..DÖÖÖÖ!

Dagen har jag tillbringat i skogen..i regnet..NICE..eller så inte..
MEN det värsta var ju att jag hade en STOR ÄCKLIG FÄSTING som kröp på mig när jag kom in..
Uuuuuuuuuuu..God I hate them..
Har många ggr tänkt att TÄNK den dagen en fästing har bitit sig fast i MIG
och dessutom hunnit bli sådär stor och äcklig..Jag skulle DÖÖÖÖÖÖ!!!
..Jag skämtar inte..antingen svimmar jag eller så försöker jag springa i tuuusen
bort från mig själv!!!..Jag ser detta framför mig så j*vla bra..Usch, usch, Usch!
..Vart är världen påväg..för dessa små j*vla odjur får man ju faktiskt vara "rädda för"..
I dagens läge finns dom ju ÖVERALLT!!!
När jag var mindre så var det ute vid skärgården man fick vara lite försiktig..
Tror att då var det alarna man inte skulle gå så nära för att då befann dom sig där..
NU vågar man knappt gå på gräsmattan hemmavid..
Dessa odjur borde verkligen DÖ, DÖ, DÖÖÖÖÖÖ!!!
..likaså gäller älgflugor och spindlar..
..DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

No niin..detta hade jag att säga om dessa..
NU ska vi stritta iväg till Tropiclandia
och tvätta bort alla fästingar som kryllar på mig..
(Känns som om dom vore ÖVERALLT!)

Kommentarer
Postat av: A-L

Ja fyfan! Vi a täjji fläir åv hondin å..A å tänkt åp hede scenario att man sku ha en fäit oppjiti en fastbiti åp kroppen, sku no som du säir säkert vill spring från me shölv.

2010-04-27 @ 15:47:15
URL: http://lentzu.blogspot.com
Postat av: Jaana

Ja fyy då..får rysningar i kroppen av att bara tänka på dem..:/

2010-04-27 @ 22:13:56
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0