Besökare Idag Besökare Totalt

Izabelle 4 År sa:

Måste bara berätta..
Före Izabelle gick och lade sig igår
så skulle hon ju naturligtvis bajsa före.
Nåjaa..sagt och gjort..

Izabelle; Mammmmmmmmaaaaaaaa..
Mamma; Mmmmm..
Izabelle; Kom å tork!
Mamma; (Gör det som skall göras)
Izabelle; Mem Mammmmaaa..DU TORKAR SÅ JÄVLA HÅRT!


Mohahahahahaaa..Trodde fan att jag skulle pissa på mig av vad jag började skratta..
Hon sa det så Jädrans ALLVARLIGT och de lät så jädrans bra när hon svor också..
Nåjaaa..detta skulle ju jag då berätta åt övriga som satt och åt mat vid matbordet..
Jag fick värsta SKRATTATTACKEN och fick knappt ur mig vad jag skulle ha sagt.
Även NU när jag sitter och skriver detta så skrattar jag.

...Åååååh barn kan vara så underbara ibland med deras härliga kommentarer..

Ha en finfin dag kära läsare..
Själv sitter jag med ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Taina

hahahaaaaaaaaaaaaaaaa.... :D :D :D ,men hur ji du så hård handa? :D

2010-04-04 @ 16:17:02
Postat av: ahå

hahaha :D bäst på länge! :)

2010-04-04 @ 16:42:52
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

Taina: e no hon som måst va känslig åv se..:D

2010-04-04 @ 17:39:31
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0