Besökare Idag Besökare Totalt

Golvläggare dagtid OCH kvällstid..;)

Städat dagen/kvällen/natten lång
och precis som om jag inte hade nog med att göra..
..MEN mitt i städningen av tösens rum var jag bara tvungen att fixa till dockhuset
som vår ljuvliga son förstört lite lätt med en penna..



*Trumvirvel*


..Och TADAAAAAAA..som nytt!!!
DAMN vad jag är stolt över mig själv..;)


Blev även just färdig med en nougatkaka..
Hade INGEN ork MEN var tvungen att baka något
så att det inte blir så bråttom imorgon..
Vilket det kommer att bli ändå..
så sak samma fast jag bakat en kakj*vel mitt i natten..

Det blev den samma gamla vanliga..
Man vet ju vad den smakar så därav den,
MEN ska faktiskt testa ett nytt recept imorgon..
Får se då om jag står och tjuter i något hörn när allt misslyckas..
Denna kaka som är på bild var en minut för länge så den blev säkert misslyckad
MEN det återstår att se imorgon..

Kommentarer
Postat av: hanna drake

ja har na fel ja, första ja tänkt på tå ja vakna va KALAS å GODIS vi xanttu ikvield!!!!! hu ska ja ork vänt ti kl 6 innan ja får ät upp den där kakan???????! u killin me!

2010-04-20 @ 07:32:35
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Malin

oj lägg upp receptet! :)

2010-04-20 @ 18:52:54
Postat av: Jaana

Hanna; Hädanefter får ja väl no buri laa dubälsats tå tu kommer..;)

2010-04-21 @ 17:48:15
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0