Besökare Idag Besökare Totalt

God Morgon!

I detta hus vaknade SAMTLIGA klockan halv 11.
Gårdagen var tydligen tuff.

Vårt lilla Charmtroll i går när vi stack till påskbrasan en stund.

Påskbrasan 2010 som var en enda stor askhop när vi kom dit..

När vi kom hem därifrån eldade vi upp vårt eget "skit".

21-tiden kom vi in och då ville barnen i badet.
Säkert skönt att få gå i ett varmt bad
när man varit ute hela dagen och kvällen.
..Medan vi (Linda & jag) vaktade barnen
fixade killarna (Toni & Tommi) ihop nå att äta.
Sååååå gott..därefter lade jag Xander i säng..
OCH dit somnade även jag.
Hahahahahahhahahaaaa..:D
OTROLIGT!!!..detta var andra gången detta hände.
När jag väl vaknade så rusade jag ner för trappan
MEN dom hade redan farit..
Nåjaaa..shit happens..:)

Därför kommer detta inlägg först idag för lilla jag blev liiiite trött igår..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0