Besökare Idag Besökare Totalt

En fråga till er mina kära läsare..

Blev lite intresserad av vad ni skulle göra..
Ni som redan gift er..har ni sålt er brudklänning..?!
..och ni som någongång skall gifta er..skulle ni kunna tänka er att sälja den..?!

Jag skulle ALDRIG sälja min..Jag skulle bara inte palla att göra det..
Den betyder så himla MYCKET för mig..
MEN vad tycker ni..vad är era åsikter gällandes en brudklänning..
Skulle ni bara ha den att hänga där i skåpet eller skulle ni sälja bort den..?!?!?!

I really want to know the answear on this one!!!


Min underbara brudklänning ♥ som jag ALDRIG får använda igen..

NU skall jag åka en sväng till stan med min man
så hörs senare idag!

Ha d bäst allihopa!

..Det är en UNDERBAR dag idag..

See ya!

Kommentarer
Postat av: S

Jag skulle aldrig sälja min brudklänning, vi är i och för sig inte gifta ännu men även det kommer att ske så snart... Nääää... Aldrig! :)

2010-04-28 @ 10:33:25
Postat av: S

Blev visst ett litet fel där, jag menar "Ske snart" och inte "ske så snart"... :P

2010-04-28 @ 10:34:44
Postat av: -m-

Nej då!Här säljs inte heller klänningen, den får vackert hänga i skåpet tills... jaa, kanske dottern vill använda den?? eller nåt... För mycke känslor och minnen för att sälja den.

2010-04-28 @ 11:01:44
Postat av: Malin

Jag är nu inte gift och det är svårt att säga om jag kommer att sälja min brudklänning den dagen jag äger en. Men om jag tror mig rätt NU så skulle jag nog kunna tänka mig att sälja den, minnena finns ju ändå kvar på kort och det skulle kännas så onödigt att ha den och ruttna bort i skåpet då någon annan skulle ha nytta av den :P

2010-04-28 @ 12:53:27
Postat av: ahå

trots att jag inte e gift, å inte vet om jag nånsin kommer att göra det heller, skulle jag inte sälja min brudklänning.. varför vet jag inte, men jag skulle bara inte göra det :))

2010-04-28 @ 17:35:46
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Maria

Om jag nu nångång kommer att gifta mig skulle jag aldrig sälja brudklänningen!

2010-04-28 @ 17:40:12
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag e inte gift ännu men då den dagen kommer så sku ja aldri sälj min brudklänning.. Lever i den drömmen att min dotter kanske vill ha den sen när hon gifter sig ;)

2010-04-28 @ 17:56:22
Postat av: Jaana

Ser att de flesta inte skulle sälja brudklänningen och att en del hoppas på att dottern skulle vilja använda den i framtiden..Det hoppas jag också att Izabelle skulle vilja använda min..MEN iofs var ju jag inte det minsta brydd i min mammas klänning så kan tänka mig att dottern är av samma åsikt om sisådär 20-30 år gällande min brudklänning..:) MEN TÄNK OM hon faktiskt skulle vilja ha den.....den som lever får se..:)

2010-04-28 @ 18:53:17
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: hanna drake

ej gift, men om, skulle ja aldrig sälja den heller..

men inte spara den åt min dotter heller, skulle aldrig hinta om det åt min eventuella dotter. om hon e det minsta lik mig skulle hon aldrig välja det mamma erbjuder :D så ja skulle spara den o titta på den ibland. vem vill nu köpa en begagnad brudklänning förresten? inte jag iaf. hellre stickar ja en själv me ruttet garn än köper nån använd. tyvärr tänker jag så.

2010-04-28 @ 20:15:09
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Du har så rätt så rätt Hanna..inte skulle jag heller vilja haft en gammal brudklänning..så varför skulle min dotter vilja ha det då..

2010-04-30 @ 12:44:25
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: mikaela

om ja giter mig nån dag tror ja nog att ja kommer att sara klänningen, precis som hanna äsger titta på den nu som då och gå igenom alla fina minnen! och aldrig att ja skulle vilja gifta mig i en använd brudklänning.

2010-04-30 @ 15:14:07
URL: http://justme-mikaela.blogspot.com
Postat av: Netti

Eller så gör man som vi gjorde....överraskar släkten med ett litet bröllop och köper en "färgad" klänning som man faktiskt kan använda vid andra tillfällen också. :) Men jag skulle inte heller ha köpt en "gammal" brudklänning om jag skulle ha köpt en vit...

2010-04-30 @ 21:49:39
Postat av: Jaana

Det var ju ganska smart..:) iofs går ju min brudklänning att använda vid andra tillfällen om man byter till ett färgat band..speciellt när det är en kort modell..MEN man nens ju inte använda den fast detta är möjligt..:)

2010-04-30 @ 22:44:02
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0