Besökare Idag Besökare Totalt

En dag i Närpes..

Då börjar denna dag lida mot sitt slut..
En stor del av dagen har vi tillbringat i Närpes.
Var på barnfesten i 2 timmar där barnen trivdes JÄTTE BRA
och satt som två små ljus under föreställningen..


.."Lilla älvan & Den galna professorn"


Efteråt var det ansiktsmålning som gällde..

OCH spöktunneln..

Före vi fortsatte färden hemåt så tog vi förstås en sväng via Halpa-Halli..
ALLTID ett MÅSTE när man är till Närpes..:)


Väl hemma var det snabbt att stoppa i sig nå mat för att sedan gå ut en par timmar.
.
Vi fortsatte på vårt projekt..
Älskling skrattade gott åt mig när jag kröp runt på alla fyra
för att ta mig fram på taket medan han mer eller mindre sprang där..

NU ska jag mysa ner mig i soffan med Älskling och kolla en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0