Besökare Idag Besökare Totalt

Besviken på mig själv..

Sjuttan också..
NU är jag nog sååå besviken på mig själv..
Blev väckte imorse av ett dagissamtal..
de undrade ifall vi inte tänkte komma för de måste fara med bussen nu..
NEEEEEEEJ..tänkte jag..det hade jag HELT glömt bort..
Så nu missade våra kids Pelle svanslös teater pga mig..
Usch vad jag känner mig hemsk..
Saken är den att vår bil är ju på service..
vilket betyder att min Älskling och jag tänkte vara hemma och fixa idag
vilket igen betydde att vi inte hade bråttom me att riva barnen ur sängen
utan vi skulle ha åkt när vi vaknat..Jejj..inte så lyckat..:(
DAMN..vad hemsk jag känner mig..
För det är ju inte precis varje dag de får åka på något sådant..
NU kommer jag ha ha sååååå dåligt att var resten av dagen av denna lilla grej..
F*N också..
Tänkte just för mig själv..vilken tur att vi inte berättat för barnen
MEN då hör jag från övre våningen just för en stund sedan;
Va synd att ni missade Pelle Svanslös!!!!
Ååååååååååh..mitt mammahjärta klarar inte detta..

NU
går jag/vi ut och tillbringar dagen där..
Iallafall är det en strålande sol som värmer ute..

Edit: Det har STORMAT hela guds j*vla långa dagen!!!!! Grrrrr..

Kommentarer
Postat av: ahå

nej Jaana, int ska du känna sådär pga de! De kommer nog flera tillfällen för teater ! :)

2010-04-26 @ 16:25:11
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha :D Förlåt att ja skrattar, men ibland e din blogg så otroligt lik yr som mitt liv :D

2010-04-26 @ 16:34:42
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Postat av: Jaana

Ahå; Joo visst gör det de..MEN ändå..Åååååååh vad besviken jag är..



Maria; YR är väl nog mitt mellannamn..kan även tänka mig att min man tycker likadant..:)

2010-04-26 @ 16:47:10
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0