Besökare Idag Besökare Totalt

Barndomsminnen..



Detta har jag sysselsatt mig med idag hela halva dagen..
En massa kvistar som ligger i skogen ska bort och så räfsar jag bort löven..
Det är såååå himla roligt..dessutom får man såna härliga barndomsminnen..
Denhär årstiden skall man vara i skogen för skråttar och spindlar har inte riktigt hittat fram ännu..
Minns när man var liten när pappa sågade ner nå träd
(Älskade/Älskar ljudet av motorsågen just på våren och tidig sommar..)
och resten av familjen gick och plockade ris..
Jag ÄLSKAR när det är såhär fint väder och att vara i skogen..LOVE IT SO MUCH..
..och högst troligt beror det på dessa härliga barndomsminnen..
Tur att man har härliga barndomsminnen..
Förhoppningsvis minns våra barn sedan när de blir stora
någo "speciellt" från när de var små..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0