Besökare Idag Besökare Totalt

Ålderkris..?!

Jag tror bestämt jag har fått en ålderkris i en ålder av 25 år..
VAR skall detta sluta..?!
Helt plötsligt har jag börjat med saker som fotbad..ansiksmasker
och sådant "skit" som jag aldrig gjor förr..
Har dessutom planer på att börja träna för jag känner mig lite lätt mullig om magen och låren..
De senaste dagarna har jag mått riktigt dåligt av att se mig själv i spegeln..
Jag vet att jag inte är fet MEN jag vill ha en fastare mage och lår
och mina bröst gör ju inte saken bättre heller när man ser på helheten..
SUCK säger jag bara..
Funderade igår vad jag skall börja göra för att få nå resultat..hmmmm..


Suck..glömde att svänga på bilden..Nåjaaa..
Imorse när jag läste gårdagens Vasablad så dök detta upp..
HELT KLART ett tecken..
..Bara att börja på då..

Kommentarer
Postat av: taina

SAMMA HÄR!!!! Borde börja göra nåt....genast....

2010-04-11 @ 18:26:08
Postat av: Anonym

Ja du är inte ensam om det.. här är en till som verkligen skulle behöva göra någonting åt magen och låren OCH pucha upp röven ;)

Till gymmet går jag aldrig och skämmer ut mej även om jag mer än gärna skulle vilja.

2010-04-11 @ 19:36:19
URL: http://mittlivmedtrevirvelvindar.blogg.se/
Postat av: Malin

Just därför ska alla häng med på ZUMBA ! Magdalena kommer att dra igång i Malax ännu i vår, vet int datum ännu men snart.. så då ska ALLA MED !

2010-04-11 @ 20:47:17
URL: http://mammatillvictoria.blogg.se/
Postat av: Jaana

Zumba va faktiskt jätte kul..och om Magdalena börjar ha det här i närheten så kommer jag högst troligt att börja gå på det..för chansen är väldigt liten att jag ska börja ta mig till stan för att träna..

2010-04-11 @ 22:10:47
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0