Besökare Idag Besökare Totalt

Tjaba Tjena Hallååå!

Har tidigare bloggat på blogspot MEN den sidan ville inte alls som jag ville.
Tar ny fart här och VÄLKOMNAR alla gamla som nya läsare som vill ta del i min/vår vardag.


Är en tjej på 24 år som fick sin man 09.09.09 på ön Rhodos,
hade då varit tillsammans i 8 år 8 månader och 8 dagar.



Vi har två alldeles underbara och härliga barn (för det mesta),
Angel Izabelle 3½ år och Xander Nicholas 1½år.

Våra Underverk
Bor i de tusen sjöarnas land i vårt stockhus dit vi flyttade våren 2006.
Trivs som fisken i vattnet.



Mitt yrke är för tillfället försäljare i en klädbutik
MEN kommer högst troligt att byta "yrke" i.o.m att min man har egen firma,
han lägger epoxigolv>> Fogfria, halkfria och vattentäta golv.



Jag är ENVIS, snäll, O M T Ä N K S A M men har vissa ggr ett mycket H ETT temperament.
You better watch out! ;)



Min familj är det finaste jag har och någonsin kommer att ha, finns ingen/inget som slår dem.
De finns alltid där när jag behöver dem, ALLTID!
Den sociala biten för min del ha inte varit det bästa sedan barnen kom till världen.
Finns varken tid, ork eller lust.
Men den dagen kommer väl när jag "orkar" med det också.
Sååå..där fick ni en liten glimt av mig och min familj.
Väljer ni att fortsätta läsa min blogg så önskar jag er HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!

NU ska jag ta natt så jag orkar med busungarna imorgonbitti.

Ha d bäst!

Kommentarer
Postat av: Katri

Tala om att ni har Tajmat bra då det gäller Datum..

2009-11-08 @ 07:48:10
Postat av: Jaana

Som sagt är ju lite av en perfektionist IBLAND..:) så efter att T friat till mig och vi började fundera på datum så var det HELT självklart med tanke på att vi blev tillsammans 01.01.01..:D MEN i Finland skulle jag aldrig gift mig på en Onsdag MEN det var ju då igen möjligt när vi for utomlands..där är det ju "helg" under hela semestern..:D

2009-11-08 @ 09:55:17
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0