Besökare Idag Besökare Totalt

Samma årliga julbekymmer..

Har inget vettigt att skriva om ikväll.
Varit med T dagen lång, hämtade hem barnen,
fixade till kvällsmaten, städade upp röran,
lade barnen i säng
OCH nu sitter jag här och hänger!
Jippiiiii vilket liv man har.
Såååå skoj..NOT!

Julen närmar sig med stormsteg..IGEN.
Samma gamla visa >> VAR ska man tillbringa den..?!
Iofs är det inget att fundera över i år eftersom jag spenderar den endast
hemma hos oss eller hos mina föräldrar.
Några andra alternativ finns inte.
Punkt slut.
..eller iofs finns en sådan chans att vi skulle resa bort också
MEN det vore ju inte rätt för barnen!!!
Men men vi får se var vi sist och slutligen hamnar.

NU min bästa vän denhär tiden >> Soffan!
Ha d bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0