Besökare Idag Besökare Totalt

Ordning & Reda

Har tillbringat en par timmar i garaget idag på kvällskvisten.
Hjälpte Älskling och killarna att reda upp i garaget.
Han har fått upp hyllor och skåpar nu så
han frågade om jag skulle komma och hjälpa honom
med att reda upp verktyg och sådant.
Ni som nu är nya på bloggen
>> Ä L S K A R ordning och reda och var ju förstås ELD & LÅGOR
över hans briljanta förslag ! ! ! Kommer att bli riktigt bra där.
Värst bara när det ALDRIG lyckas med ordning och reda just i hemmet.
Busiga småbarn som oredar när man just städat upp efter dem.
Dom är ju småbarn, YES I KNOW!
MEN jag har faktiskt blivit lite bättre på att "släppa taget" på mitt städmani.
Vissa dagar ser det ut som en bomb skulle ha slagit ner här
och vissa enstaka dagar kan det vara skinande rent.
MEN tyvärr är det bomben som oftast tar över hemmet för det mesta..för tillfället iallafall.
Nåjaa..det blir väl bättre med tiden antar ja..:)

Ja antar att ni vet vart det barkar för mig >> Soffan!
Ha d bäst!

Kommentarer
Postat av: johis

I know the feeling, med städmanin alltså, inte med småbarn. Tycker det är tillräckligt svårt att hålla hemmet ordning o reda fastän de bara e jag o sambon.Allt har sin plats och jag tål inte när något ligger fel, får typ angst och vet inte vad jag ska ta mig till, allt känns typ åt helvete tills jag har städat och då känner jag frid och fröjd i hjärtat igen. Inte skoj att vara sån heller.

2009-11-13 @ 07:01:35
Postat av: Jaana

lider av precis samma "sjukdom"..blir det fööör råddigt så blir ja sur och butter och trivs inte alls i mitt hem tills jag städat upp det så det bara blänker i alla knutar..:) det är både för- och nackdelar med att ha denna "sjukdom"..

2009-11-13 @ 08:24:34
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0