Besökare Idag Besökare Totalt

Lyckad Syskondag!

Nåjaa..då var jag hemma efter en härlig dag/kväll med mina två systrar.
Vi tog vårt pick och pack och körde till Tropiclandia
där vi njöt av att BARA FÅ VARA utan att någon hängde runt dina ben
och gnällde över ditt och datt.
Det var ungefär HELA 20 pers (!) där och simmade.
Snacka om att få vara i "fred" när vi i princip var själva där.
MEN det var underbart, speciellt när jag fick vara där med mina systrar.
Efteråt gick vi runt i stan en stund och letade efter nå farsdagspresenter
OCH så var det meningen att vi skulle åka till RAX för nå mat
MEN det stängde ju 21.00 så då ansåg vi det lite onödigt
att åka dit eftersom klockan var 20.30.
Vi styrde bilen mot ABC och maten var riktigt god där. *MUMS*
Mina Älsklingar kom sedan och hämtade mig ut till strandvägen (6km hemifrån).
Väl hemma så hade pappzen och barnen
satt ut en par facklor och en oljelampa för min skull.
Så att jag säkert skulle hitta hem.



Den här "kräcklon" står nere vid vägen när man viker upp på vår gårdsväg.
Där finns ALLTID en lykta när jag är ute på mitt
och kommer hem sent om kvällarna, så att jag säkert skall "hitta" hem.
ÄLSKAR min familj!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu ha ja hittat hit ;) Trodd int att TU kona byt ställ pga att du tvingas ha dubbla bloggar å int allt på samma ställ... Fö JAG sku aldri kon he å ja e bara NÄSTAN så pedant som tu ;)Låter som ni ha haft en härlig dag! Jag å vill....

2009-11-06 @ 23:20:58
URL: http://www.heidimarias.blogspot.com
Postat av: Jaana

Hahaaa..:D kommer nog att avsluta den andra bloggen..(fast det finns en massa "fina minnen" där MEN blogspot bara bråkar hela tiden)har varit sååå svårt att avgöra om jag skall byta blogg eller ej MEN såhär blev det..MEN är otroligt irriterad när jag inte fattar hur man ska göra för att piffa upp sidan lite..suck MEN kanske även jag lär mig detta en vacker dag..:)

2009-11-06 @ 23:41:30
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Jenny

Följer dej gärna här också om det går bra :) Va härligt me lyktan! :)

2009-11-07 @ 15:03:33
Postat av: Jaana

Of course..:D

De e faktiskt lite mysigt när han ALLTID har den tänt när jag varit ute på mitt och kommer hem sent <3

2009-11-07 @ 15:13:09
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0