Besökare Idag Besökare Totalt

Jädrans svin!

Började denna underbara dag med att städa upp spyor.
Sååå det blev att hoppa i duschen med grabben.
Förhoppningsvis fick vi bort lukten av honom nu.
Dessutom har min Älskling sååå värk i kroppen,
går som en gammal gubbe.
(de som haft svinis lär ha haft en ordentlig värk i kroppen.)
Det är väl bara att konstatera att vi har svinis nu då..eller..?!
Det är ju ändå en stor del av byssborna som har det,
så hur stor är chansen att man skulle slippa detta jädra svin då..?!
INTE STOR!..tror jag då..
Jag hoppas verkligen detta går undan med fart
för T får golvbeställning på golvbeställning nu
så vi har VERKLIGEN INTE tid att vara sjuk för tillfället.
Får gå och vara orolig nu då tills detta är över.
Jag menar just med följdsjukdomar och sånt..
Har redan i magen av allt detta.
* S U C K *
Är en sådan person som börjar oroa sig direkt
när någon i familjen blir sjuk.

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; tack så mycket för stödet! Kram tibax! Ja ska försök skit i dem.. men då de e så svårt, å ja har å svårt ti tro att die avundsjuka, som alla säger.. Allt e så svårt!

2009-11-13 @ 20:53:51
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: jenny

Krya på er,och hoppas ni klarar er lindrigt undan! Kramar!

2009-11-14 @ 11:19:36
Postat av: Jaana

Tack så mycket..:)

2009-11-14 @ 13:02:33
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Jaana

Tack så mycket..:)

2009-11-14 @ 13:10:13
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0