Besökare Idag Besökare Totalt

VILL HA!

Har varit till ma & pa, T´s pappa och T´s morfar idag.
Full rulle heeela dagen MEN vi har fått äta sååå mycket gott *mums*.
MEN nog är det ju jobbigt att köra runt till flera olika ställen,
speciellt när man har dessa små som ska klädas av och klädas på.

Har börjat kika lite på "julfestkläder"
och hittat skorna och klänningen jag bara MÅSTE ha!
*S U C K*
T´s svar på det var; MEN du har ju sånadär skor!!!
MÄN!!! säger jag bara.
Man kan ALDRIG ha för många par skor, ALDRIG!
Speciellt inte när man ÄLSKAR Skor som jag gör,
dessutom ska de ha en klack på minst 10 cm och vara svarta.
Me like a lot! ;)
Okeeej, nu ska ni ju inte tro att jag går runt och trippar i högklackat 24/7,
utan det är ju dom enstaka ggr jag far ut på fest eller något kalas.
Helt enkelt de ggr jag klär "upp mig" så DÅ!:)

NU ska jag fortsätta slappa framför den andra dumburken!
Ha d bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0