Besökare Idag Besökare Totalt

2 sjuklingar!

Grått och T R I S T väder är vad vi har haft här idag.
Vi har inte helst satt våra fötter utomhus.
Lika bra var nu det, med tanke på att båda barnen är sjuka nu.
YES, Izabelle började spy ikväll!
Hon spyr dessutom som om hon skulle ha betalt för det.
Våran lilla underbara tös.
Tar verkligen ont i mig att se vår barn må såhär dåligt.
Xander börjar väl tillfriskna, hade lite stegring imorse.
Han spydde ju bara en gång
MEN Izabelle i sin tur bara rinner det ut ur.
Själv har jag värk i benen/höfterna
OCH har dessutom mått lite lätt illa hela dagen.
Såååå får se när det är min och T´s tur.

NU ska jag sätta mig bredvid tösen som sover så sött.
Får se om det blir en natt man måste hållas vaken.
Hon spyr med jämna mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0