Besökare Idag Besökare Totalt

30 av sisådär 70

TACK till er (30 st) som svarade på min simpla fråga!
Det var faktiskt jätte intressant att se hur gamla ni är
som följer mig och min familjs vardag.
BARA de restrerande 40 hade svarat också..*piik piik*
MEN största delen av de som följer är ändå där runt min ålder,
vilket är 24 men snart 25.
MEN hur som så är det roligt att ni läser.

Dagen har jag tillbringat i Gerby med min Älskling.
Epoxigolv i ett garage var dagens projekt.
Kunden valde färgen jag blandade ihop till mässan, svart med vitt i.
Blev lite stolt där i smyg för att han (och flera andra) gillade färgen något enormt.
Nåjaa..kommer att bli väldigt snyggt!


Älskling in Action!


Tejp, min bästa vän. Vad skulle jag göra utan dig!

När vi kom hem fick vi ett kort besök av Hanna och hennes vän.
Efter det blev jag sååå städsugen så jag började torka damm och sånt i köket.
Mina kryddburkar stod på tur. Hade samlat en hel del damm.


Som nytt!

NU blir det högst troligt vågrätt läge i soffan.
Ha d bäst kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0