Besökare Idag Besökare Totalt

Äntligen fotografering på schema

Imorgon är det då dags för vår fotografering
som blivit uppskjuten hela tiden.
Xander´s 1½ års foto, syskon foton och en par familjebilder.
Får se då vilket nervvrak jag kommer att vara före vi är i Vasa och hem tillbaka.
Älskling ska nämligen i jobb imorgon, vilket betyder att JAG skall göra barnen iordning
OCH dessutom mig själv + att vi ska ha nå morgonmål i oss också!!!
Jag kan riktigt se detta framför mig redan.
Känns nästan som om jag inte vill gå och lägga mig ikväll.
Det existerar inga morgonpigga människor i detta hus.
Håll tummarna för oss för det lär vi behöva.

NU
är det nog natten för min del.
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0